10

De nieuwe functie van Twitter.

Meer zeggenschap

Gebruikers van twitter krijgen meer zeggenschap over de advertenties die zij te zien krijgen. Incorrecte interesses waar de advertenties door worden getoond zijn voortaan handmatig te verwijderen. Ook zullen de gebruikers de mogelijkheid krijgen om de lijsten van de adverteerders op te kunnen vragen. Omdat de lijsten van de adverteerders niet altijd kloppen komt het vaak voor dat de gebruikers van twitter af en toe een advertentie zien die niet bij hun interesses  past. Dit is niet alleen vervelen voor de twitter gebruiker, maar het is ook nog eens allemaal weggegooid geld voor de adverteerders.

Hoe werkt het?

In de privacy instellingen is een nieuwe optie toegevoegd “personalisation and data” gebruikers kunnen daarmee bepalen of zij reclame willen zien op basis van interesses, of op de apps die zij op hun telefoon hebben staan.

Bron: emerce.nl

Gratis adviesrapport

Benieuwd naar verbeterpunten in uw online marketing? Laat het ons weten en wij sturen u een gratis adviesrapport! Geef bij ‘keywords’ aan op welke 3 termen u graag gevonden wilt worden in zoekmachines.