10

Strategy

Keuzes en prioriteiten bij marketingstrategieën.

Wanneer je weet wat je doel is om te gaan behalen, kun je starten met het opstellen van je online strategie. Wie wil je gaan bereiken? Wat doen we eerst en wat doen we later? Gaan we gebruik maken van Social media? Om je online activiteiten echt succesvol te laten zijn is het een verijsde dat je hierin heldere definities, prioriteiten en keuzes maakt. We starten met de afbakening van de online strategie. Door goed af te bakenen krijgen we een helder beeld waar je online strategie betrekking tot heeft.

Effectieve strategie.

Om de strategie zo effectief mogelijk te laten werken is het belangrijk om de wensen en de eisen van uw doelgroep in kaart te brengen. Wanneer het gaat om meerdere doelgroepen zullen we samen met u prioriteiten stellen. Wij zullen dit in de online marketingstrategie vertalen naar de online activiteiten en kanalen. Naast het in kaart brengen van de wensen en behoeften van uw doelgroep, staat bij ons ook uw wensen en behoeften centraal.

Gratis adviesrapport

Benieuwd naar verbeterpunten in uw online marketing? Laat het ons weten en wij sturen u een gratis adviesrapport! Geef bij ‘keywords’ aan op welke 3 termen u graag gevonden wilt worden in zoekmachines.